суботу, 21 вересня 2013 р.

МОДУЛЬ 4. МОЇ РЕЗУЛЬТАТИ І ВИСНОВКИ

 З кожним модулем стає все цікавіше і цікавіше... Працюючи над завданнями четвертого модуля - отримав велике задоволення і навички роботи з новими сервісами ( сервіс "Какао", як я для зручності собі говорю). Що мені сподобалось? По-перше, сам сервіс, у якому ми будували діаграми. Шаблони сервісу, чіткі фактори ідей, які були нам запропоновані, та інструкції робили сприяли продуктивності роботи і робили її цікавою. Читаючи завдання модуля, я спочатку подумав, що важко буде працювати, але все мною перераховане зробило процес виконання завдань легким і приємним. Ну і саме навчання. Я ще у цій програмі не працював і побачив значні її можливості і переваги над типовими іншими. Обов'язково навчу своїх учнів - пригодиться при проведенні уроків економіки з використанням ІКТ. А саму ідею складання карти знань і рейтингового списку обов'язково використаю на заняттях нашого ШКП. Що найважче? Зробив більшу частину карти і пропало на годину світло. На щось натиснув, але не був впевнений, що правильно і тому переживав чи збережеться. Збереглось! Ще раз переконуюсь в тому, що починаючи працювати з новими програмами, сервісами, потрібно добре з ними ознайомитися. 


            Я довго перебував у нерішучості щодо вибору бізнес-ідей. Але аналіз запропонованих факторів чітко вказав на ідеї, які мають найвищий рейтинг. Це: консультування і репетиторство і сервіс комп'ютерної та офісної техніки. В принципі, це дійсно так і вони отримали найвищий рейтинг тому, що їх джерелом є мої вміння, навички і вподобання. Ці ідеї ґрунтуються на моїй професії і на тому, що мені подобається, чим я люблю займатися і що мені приносить задоволення. Але ж ідеї дві! А потрібно обрати одну. Я думаю, що остаточний вибір ми зробимо разом з своїми партнерами по бізнесу і перевага тут буде на боці тієї ідеї, де знадобляться наші знання, вміння та навички. Обов'язковими умовами також будуть наші вподобання і задоволення, яке ми хочемо отримувати від нашого бізнесу. Багато хочу? Будемо прагнути! А яка з моїх ідей більше сподобалась вам, мої колеги?  У якої ідеї у мене шанси більші на її реалізацію? Щоб ви мені ще порадили?
            І величезне задоволення від спілкування, відповіді на мої питання дав вчорашній вебінар. Спілкування з нашими тьюторами і партнерами по курсу з інших областей надали мені оптимізму і впевненості. Мабуть, права наш головний тьютор Ніна Дементієвська, що не можна підлаштовувати даний курс під себе, а потрібно змінюватись самому. Я впевнений, що навчання в курсі нас, справді, робить іншими!

УСПІХІВ І ГАРАЗДІВ УСІМ!

МОЇ РЕЗУЛЬТАТИ:

Карта бізнес ідей


Рейтингова схема бізнес-ідей

2 коментарі:

  1. Дуже креативно)))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Мені надзвичайно подобається те, що ви плануєте вести спільний бізнес, разом з партнерами.

    ВідповістиВидалити