неділю, 29 вересня 2013 р.

МОДУЛЬ 6 ПОДОЛАНО!

До прохання наших тьюторів я ставлюся з розумінням (у них і так часу не вистачає), тому постараюся свій допис написати з мінімумом творчості і емоцій. 
    Які труднощі? Завдання дуже цікаві, але довелося повозитися з Excel. Раніше все це виконував, крім діаграм, у Word. Але тепер навчився будувати таблиці і робити розрахунки, оформляти таблицю і в Excel. Цікавіше і значно простіше. Не впорався я із завданням де необхідно було проставити вартість ресурсів і їх суми у гривнях. Не знайшов я в  Excel Office 7,10 гривневого показника (грн.), а лише є символ гривні (₴), якого я і поставив у таблицях. З розміщенням діаграми в  сервісі ГуглДокс проблем не було. Проблема може виникнути тоді, коли гривневий показник проставлений вручну. Тоді програма його сприймає як текст, а не як числовий показник і діаграма не експортується. Це необхідно чітко роз'яснити учням.
  Для того щоб привабити споживачів, на мою думку, необхідно встановлювати на початку своєї діяльності  ціну не вище ринкової. Але і не можна ставити низьку ціну, коли будуть великі витрати. Тоді необхідно попрацювати над зменшенням витрат. Поступове підвищення ціни можна здійснювати тоді, коли ви вже завоюєте своїх клієнтів і ваш бренд стане дуже популярним. Або коли зростає вартість ресурсів. При розрахунку ціни, на мою думку, найбільше впливають фактори витрат, купівельна здатність споживачів і кон'юнктура ринку. Ясно, що велике значення має і фактор прибутку, але спочатку його може і не бути.
   При виконанні завдань модуля мені найбільше сподобалось робити таблиці первинних витрат і розробляти маркетингову стратегію. Тобто те, чого я раніше не робив, а тепер навчився. І велике поле для індивідуальної творчості, отримання нових знань і навичок.
    Всі ці завдання дуже цікаві і для учнів. Для їх виконання потрібна детально розроблена покрокова і роздрукована інструкція і постійне консультування з боку вчителя.

ОСЬ ТАКОЮ ВИЙШЛА МОЯ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ


ВСІМ УСПІХІВ У ЗАВЕРШАЛЬНОМУ МОДУЛІ! 

3 коментарі:

  1. Дуже потрібний бізнес насамперед для одинадцятикласників. Успіхів вам.

    ВідповістиВидалити
  2. Під час побудови таблиці початкових витрат, теж скористалась позначкою гривні (₴). На мою думку, це технічна дрібниця, суть поняття при цьому зберігається.

    ВідповістиВидалити