вівторок, 17 вересня 2013 р.

НАВЧАННЯ РОЗПОЧАЛОСЯ

З 9 вересня по 5 жовтня я буду навчатися на дистанційному курсі "Вивчаємо Підприємництво 2.0". Програма курсу передбачає самостійне виконання завдань під керівництвом та за допомогою тьюторів, участь у вебінарах і конференціях. Виконуючи практичні та тестові завдання я зможу отримати сертифікат, що дасть мені змогу викладати цей курс для учнів. Курс складається з 7 модулів. Вже опрацьовано два і я працюю над третім. Які враження? Не все так просто... В кожному модулі трапляються певні "заморочки", над якими потрібно попрацювати, не завжди знаходжу необхідну відповідь на питання ситуативного характеру. Інколи хочеться у відповідях висловити свої емоції, але, як я зрозумів, не завжди це виходить доречно. Відповіді повинні бути чіткими і лаконічними, відповідно до інструкцій. Але від модуля до модуля навички роботи  над завданнями вдосконалюються, працювати стає цікавіше. Найбільше сподобалося виконувати завдання з Е-посібника. Є переконання, що навчання принесе не тільки вдосконалення моїх навичок роботи з комп'ютерними технологіями, але й масу задоволення і допоможе мою бізнес-ідею втілити у життя. Хоча я ще і вагаюсь, але мені більше імпонує ідея "Комп'ютерна швидка допомога". Це ремонт, модернізація, встановлення програмного забезпечення, налаштування, Інтернет, навчання комп'ютерним технологіям. На сьогодні це дуже актуально, але є невпевненість у власних знаннях і уміннях. Але ж я вчусь! Можливо хтось з читачів мого блогу дасть мені якусь пораду і висловить свої міркування щодо цієї бізнес-ідеї.  ДАВАЙТЕ ПОСПІЛКУЄМОСЯ!
БАЖАЮ УСПІХІВ МОЇМ КОЛЕГАМ ПО НАВЧАННЮ!
P.S. Закінчив працювати над модулем 3. Які враження? Якщо одним словом, то позитивні. Я вже працював, як самоучка, з блогами, але виявляється, що  ще багато чого не знав і не вмів. Хоча б про призначення міток і як їх ставити. Виконання завдань в модулі багато чого мене навчило. І знову "заморочка"... Така маленька, а така каверзна... Це я про кому. Ніяк не виходило, при налаштуваннях, "загнати" всіх авторів блогу. Промучився, але дійшов, що винна у всьому кома, яку необхідно ставити після кожної адреси. Надалі буду уважнішим. Не було меж моєї радості, коли у блозі почали з'являтися перші автори. Дуже цікавими, корисними і повчальними виявилися повідомлення моїх колег по навчанню. Скільки в них позитивних емоцій..! А які бізнес-ідеї визрівають у їх головах! Я вважаю, що цей курс буде дуже цікавий і корисний для наших учнів. Адже завдання курсу розроблені так, що розвивають логіку мислення, лаконічність висловлювань, вміння аналізувати різні ситуації, вдосконалюють практичні навички у роботі з комп'ютерними технологіями і т.п. Краще навчити учня створити і вести власний блог, ніж сидіти Вконтактах. І все ближче ми підходимо до оформлення власної бізнес-ідеї. Так хочеться щоб вона була прибутковою, спиралася на власні знання, умінні, досвід і одночасно задовольняла потреби спільноти у моїх товарах і послугах. Адже на це, на мою думку, підприємець і повинен орієнтуватись. А у вебінарах я участі ніколи не брав. Обов'язково візьму, раз є така можливість. Я думаю, що для учнів це теж буде дуже цікаво.
                Що ж це таке: "Напрацювання бізнес-ідей та створення карт знань в онлайновому сервісі"? 
ДО ЗУСТРІЧІ НА ВЕБІНАРІ І У МОДУЛІ 4! УСПІХІВ І ЦІКАВИХ БІЗНЕС-ІДЕЙ!

10 коментарів:

  1. Успехов Вам в реализации Вашего бизнес-плана!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за підтримку! Підтримка друзів і партнерів дуже важлива. Успіхів і ВАМ!

    ВідповістиВидалити
  3. Бажаю успіху в реалізації планів!

    ВідповістиВидалити
  4. Ви пишете про невпевненість у своїх власних знаннях та вміннях, але оцінюючи ваші навички застосовані хоча б при створені цього блогу, вони є вражаючими. І повірте, у вас все вийде. А в складних випадках допоможуть друзі та Гугл))))))

    ВідповістиВидалити
  5. Хм... Розумію вас: мені теж не все вдавалося добре зробити. Вірю, що ми пройдемо цю школу!

    ВідповістиВидалити
  6. Я теж надіюсь. Але хоча б канікули невеличкі зробили. Учням є, а нам?

    ВідповістиВидалити
  7. Щиро дякую Вам за допомогу та поради!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Юля! У нашому навчанні мусить бути співпраця.

    ВідповістиВидалити
  9. Це точно! Ще раз дякую за розуміння та підтримку!!!

    ВідповістиВидалити